Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Majlis Katam Quran Majlis Perbandaran Seremban

ni part paling best .. dapat cenderahati .. zamri sedang terima

yg berdiri tu: kak faridah idris,kak hamidah mohamad,salimi,CS,kak faridah mohamad,kak khairiyah,kak rusminah(chief tadarrus) kak nadzirah

yg baju kuning tu nama dia Hishamudin – macam nama menteri,pelapis imam, azuan dan en daud

senyum je akak berdua ni .. kak faridah mohamad otai HR dan kak faridah idris – senyum sokmo

ira nampak berisi sikit, abby senyuman yang manis, erliza , yusanizan kat belakang

abby senyum lagi main handphone sebelum katam, kak masda kenapa lelap lak?

Alhamdulillah akhirnya kami berjaya selesai katam Al-Quran 2 kali pusingan. Tahun 2009 ini adalah kali ke5 CS dan sahabat-sahabat bertadarrus. Terimakasih Dato’ Abd Halim yang membenarkan kami menggunakan waktu pejabat 8 – 9 pagi untuk bertadarrus.

Antara sahabat-sahabat setia dalam tadarrus tiap-tiap tahun Kak Faridah Idris, Kak Faridah Mohammad, Kak Rusminah, Kak Khairiyah, Kak Masda dan sahabat baru dari Jabatan Kewangan Tengku Zainul Bazliah tak lupa juga Kak Faridah Zainuddin.

Seronok rasa dapat mengerjakan tadarrus ini tiap-tiap tahun .. ada jugak peristiwa-peristiwa kelakar.. kadang-kadang CS dan Kak Faridah Idris tersasul-sasul , tertukar huruf , terpanjanglah , terpendeklah.. maklumlah mengaji 1 jam agak lama juga, kering tekak tambah di bulan Ramadhan.

Jom layan gambar-gambar Majlis Tadarus kitaorg

September 16, 2009 - Posted by | Diari Cik Sembang, Muslimah & Aku | ,

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: