Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

AKSI HUSNA N AQIL

Dah buhsan entry CS asik cite pasal resipi lah, demam lah.. CS nak beralih cite aset2 CS.. silap2.. bukan aset aksi anak2 CS espeselly Aqil n Husna CIte AqIL dulu … berwatak manja suspen gak… jangan jadi auwww gitu .. suka sangat melekap dengan CS
kuat makan kau!
mesti nak tambah tak tambah tak nama Aqil…
pastu suka patah.. suruh je buat apa dia patahkan badan .. pak sedara Aqil,zAMRI yang CS rasa suka jadi silent reader nya memanggil Aqil aka Aqil Patah..
ramai aweks tuh kat sekolah.. jambu lah katakan

Aqil…kau memang menarik tertarik kau memang D BOMB

Kisah HuSnA lak.. the one and only gegirl kami.. wataknya.. lembut jugak .. kalau nak tidur penuh bebear keliling.. umur baru 6 tahun tapi very concern.. suka amik berat hal abang2 .. suka nangis kalau tak dapat barang yg dia nak… macam entry boot CS yg dulu

Muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh baby Mamaaaa

October 14, 2009 - Posted by | Buah Hatiku, Diari Cik Sembang | ,

3 Comments »

  1. cs ni ejek AQIL pelak

    Comment by aqil | October 18, 2009 | Reply

  2. ala aqil bucuk mama.. dah pandai komen kat belog rupanye.. hidup anak mama!!!!

    Comment by CikSembang | October 19, 2009 | Reply

  3. Kalau CS tu mama dia, so AP tu sesuailah utk anak dia yg bernama Aqil ni…

    Comment by Anonymous | October 29, 2009 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: