Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Tangkap Syahdu Dengan Nota Husna

Lately CS dan En Abe macam tak berapa lalu nak makan.. entahlah rasa miss sangat bila 2 orang anak tak ada di sisi.. cewah semonel, sentimental entry yang ni..
Bila tak ada ada nak buat, Husna lah yang dibelai-belai… sehingga Husna bagi nota ..
Bila baca nota Husna ni, CS terkenang.. kenapa lah masa aku kecik dulu aku tak bagi nota kat mak aku.. mesti mak happy.. mesti mak bangga seperti yang CS rasa .. kenapa kenapa CS tak ada jawapan utk itu..

“MAAFKAN ORANG MAK”

Photobucket

February 15, 2010 - Posted by | Buah Hatiku |

2 Comments »

  1. framela atau masuk dalam album. dorang dah besar, tunjuk balik.

    Comment by OP | February 23, 2010 | Reply

  2. framela atau masuk dalam album. dorang dah besar, tunjuk balik.

    Comment by OP | February 23, 2010 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: