Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Tahniah Anakku !

Apa lah yang lebih membanggakan hati seorang ibu pabila anaknya berjaya dalam pelajaran walaupun baru di peringkat PMR. Doa mama tak pernah putus nakk !.. phewww gitu2 lak ciksembang…

Annual dinner MPS aritu, Ikram naik sekali lagi bersalaman dengan Dato MB NS.. sebelum ini Ikram pernah juga merasa UPSR 5A dan Farhan juga tahun lepas dapat naik pentas.

Entri ni khas ciksembang buat untuk anak-anak .. semoga lebih semangat lagi untuk peperiksaan yang lebih BESAR.

pmr 2010

dinner mpsns
macam-macam gaye si Intan dengan Hajar – mentang2lah pakai kebaya.. zaman kebayaku dah tamat.. huhu

April 4, 2010 - Posted by | Diari Hati Cik Sembang, Sek Men Sains Rembau | , , ,

4 Comments »

  1. Ikram tinggi giler skrg. cik sembang kasi makan ape ni? nak tips gak.. hehe.

    Comment by Xeera | April 6, 2010 | Reply

  2. Ikram tinggi giler skrg. cik sembang kasi makan ape ni? nak tips gak.. hehe.

    Comment by Xeera | April 6, 2010 | Reply

  3. ikram makan nasi je cam kau gak.. dia ni turunkan Atuk Abu..

    Comment by ciksembang | April 8, 2010 | Reply

  4. ikram makan nasi je cam kau gak.. dia ni turunkan Atuk Abu..

    Comment by ciksembang | April 8, 2010 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: