Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Kenapa anak2 suka main ragbi

Photobucket
adoi sakitnya kena jait ni

Susah nak gambarkan bila anak2 baik Ikram maupun Farhan.. suka benar pilih ragbi as theyol nye suka..
Kan ke bahaya.. mahal pun ye peralatan nya.. boot nye.. short nye, jersi nya..

At last Ikram berjahit kat kening sebab jatuh masa main ragbi.. takut pulak nak cite dgn weol.. just kata jatuh masa berlari.. warden lah yg cakap terus terang.. Yelah kalau Ikram terus terang kat ciksembang.. bebebebebelannn ciksembang korang tak tahan nye dengar.. tapi kan psssss anak2 kata

” biar mama yg bebel jangan papa bebel lagi tak larat”
( jangan cite dengan Encik Abe ye.. erkkk dia tak baca kot ciksembangdotcom ni)

Ada ke nasihat2 bernas supaya tak injure masa main ragbi ni

April 9, 2010 - Posted by | Malay College Kuala Kangsar, Sek Men Sains Rembau |

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: