Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lipstick MAC Seumur Hidupku

Masa nak tulis entri ni, ciksembang rasa senak dada.. tak tau kenapa
Dah begini tut tut umur ciksembang baru terasa nak beli lipstick MAC.

Photobucket

Agaknya ciksembang lebih berkorban utk famili lebih2 lagi kepada suami tercinta dan terbusuk.. muahaha
(ish ciksembang ni tak leh serius la.. nyampah tengok.. tak romantika de amo)

Nilah lipstick MAC pertama kali Cik sembang beli .. antara yg hot dalam range color MAC. See Sheer nama diberi. Color lebih ke orange cair… suwiittt jugak rasa bila pakai kat bibir ku
Photobucket

Weol beli kat dlm butik MAC kat Midvalley. Midvalley ni sebati dengan weol sebab ni je yg mampu weol beli.. nak ke Pavilion belum lah lagi.. tapi rasa mcm ada nk beli kat situ ..

April 21, 2010 - Posted by | Beauty Thoughts, Diari Hati Cik Sembang, Precious Moments | ,

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: