Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Sepetang Family Gathering di Bagan Lalang

Sabtu lepas, weol bawak mak ayah dan adik badik gathering kat Bagan Lalang, Sg Pelek, Sepang..
Kalau dari Seremban, weol ikut arah ke KLIA dan ambik masa 1.15 jam. Tempat ni mmg tempat lepaking weol .. weol tak gemar ke Umbai ke Duyung ke rasa Bagan Lalang nye ikan bakar jauh lagi fresh kat sini.

Pantai Bagan ni tak lah cantik mana, tapi dah ada resort ala2 Dubai..Golden Palm Tree Water VIllas, Hotel/Resort, Bagan Lalang, Sepang. memang cantik dari pandangan udara. seperti pokok palm. Harap satu hari nanti dapat tidur kat hotel terapung ni..
baganlalangresort

Pantai Bagan ni dah semakin sibuk, CS rasa sebab dah ramai yang tau.. kalau 3 /4 tahun lepas, mmg tak ramai tau.
Aktiviti camping , bakaring memang pandangan biasa kat sini.. kat hujung pantai ada pasar.. ikan2 fresh pagi tadi baru naik tapi siaplah REGE nya.. SOTONG sekilo RM16, KERAPU RM26, PARANG RM22 TAPI TAK NYESAL beli..

Ada Poney Riding (naik2 Kuda gitu2) .. suwiiiitttt jugak lah utk bebudak yg nak ngabis kan duit mak bapak ni

April 21, 2010 - Posted by | Diari Hati Cik Sembang, My Travel | , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: