Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Jom Lanskap Rumah Kita Dengan Interlocking Bricks

Cerita ni dah agak basi sebenarnya.. dah lama ciksembang ada gambar2 tapi disebabkan kemalasan, kebosanan, kesibukan, kerisauan, kekacauan, ciksembang peram je gambar2 ni..

Arini ada mood sket..uols jangan main2.. nak menulis ni tunggu mood gak.. kalau ada bloggers yg menulis tiap2 ari tu sebenarnya nak cari duit lebih je….opss tut tut.. laser I gitu!

CS, Juma ngan Fadzli dihantar ke Majlis Inovasi Kebangsaan kat Dewan MPS.. kat pameran situ weol berkenan lak dengan interlocking bricks yg digunakan utk buat lanskap kat rumah. Boleh buat rumah jugak dari batu ni.. nampak macam tak plaster je.

Kelebihan interlocking brick ni senang nak pasang, ikut kita je nak buat bench, stool utk outdoor, nak buat as pasu bunga atau pagar imitation pun semua boleh. Cantik and very practical. Kedai ni kat Jalan Jelebu, Seremban.. perlukan detail lagi.. put in your comments.. ngeh ngeh ngeh.

Photobucket
Juma duduk atas stool interlocking brick.. set meja ni yg paling weol berkenan.. sanggup bergambar panas2 buta.

Photobucket
yang ni satu lagi decorative dari owner kedai ni.. kreatif orang Seremban.

May 24, 2010 - Posted by | Petua & Tips, Sembang Sosial | ,

12 Comments »

  1. Salam,

    Maaf mengganggu. Saya berminat dengan interlocking bricks tu. Ada detail address?

    Time kasih

    Comment by Wan Haslim | August 15, 2010 | Reply

    • Salam Wan, terimakasih sudi smpi ke blog sy..ini alamat nya GENIUS GREENWAY SDN BHD
      LOT 719 BATU 61/2 JALAN JELEBU
      71770 PANTAI
      NEGERI SEMBILAN

      Comment by Anonymous | August 16, 2010 | Reply

  2. Salam,

    Maaf mengganggu. Saya berminat dengan interlocking bricks tu. Ada detail address?

    Time kasih

    Comment by Wan Haslim | August 15, 2010 | Reply

    • Salam Wan, terimakasih sudi smpi ke blog sy..ini alamat nya GENIUS GREENWAY SDN BHD
      LOT 719 BATU 61/2 JALAN JELEBU
      71770 PANTAI
      NEGERI SEMBILAN

      Comment by Anonymous | August 16, 2010 | Reply

  3. Time kasih bebanyak

    Comment by Wan Haslim | August 21, 2010 | Reply

  4. Time kasih bebanyak

    Comment by Wan Haslim | August 21, 2010 | Reply

  5. akum. tanye sket, bata nie kukuh ker kalu nak wat seluruh rumah? kalu kukuh, adakah lebih kukuh dr bata yg diplaster?

    Comment by adymaz | September 12, 2010 | Reply

    • .. boleh pegi tengok sampel..setau saya cara menyusun yg ambik masa

      Comment by Anonymous | September 14, 2010 | Reply

  6. akum. tanye sket, bata nie kukuh ker kalu nak wat seluruh rumah? kalu kukuh, adakah lebih kukuh dr bata yg diplaster?

    Comment by adymaz | September 12, 2010 | Reply

    • .. boleh pegi tengok sampel..setau saya cara menyusun yg ambik masa

      Comment by Anonymous | September 14, 2010 | Reply

  7. Assalamualaikum..ciksembang, boleh sy dapatkan no. telifon genius greenway..thankz

    Comment by azie | January 9, 2011 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: