Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Special Nights From En Asben

Sanggup ke CS nak buat entry berani macam ni.. entry ni macam berbau lucah kan?
Ah apa aku kesah.. ikut suka hati la aku nak tulis apa..

CS ni apa kes bahasa diri aku aku pulak ni.. (mesti dalam hati korang macam tu kan?)

Jumaat lepas..(memang lucah entry ni..) CS dan En Asben ke KLCC.. semata-mata nak habiskan malam bersama..hohoho
taksanggup CS tak berbohong lagi..
Actually, weol ke KLCC sebab dah lama benar CS tak ber wangi wangian.. perfume dah lama abis.. kawan CS, Anizahaton yg suggest beli parfum kat KLCC ni..

Seumur hidup CS sekali lagi beli barang kat KLCC ni.. ye la mana la mampu nk beli handbag ribut2 kat situ.. Chopard macam Siti Nurhaliza tu.. CS beli parfum Special Nights Arabian Oud For Women.. 100% HALAL.. dibuat dengan sedikit kayu.
Suka dengan bau nye yg lembut dan yg paling penting halal.

Photobucket
I like the purple bottle
Photobucket
tenyeh jelah abg kad tu ye.. terimakasih bang, muahhhh

Photobucket

June 2, 2010 - Posted by | Beauty Thoughts | ,

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: