Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bio Aura Water Filter Dengan Teknologi Nano

Photobucket
Mengidam CS dengan Bio Aura.

Tapi kan En Asben buat dekk je.. tak pe tak pe.
Dah lama berkenan dengan kelebihan Bio Aura ni esp dgn teknologi Nano. Owang sebut Nano, kita pun sebut Nano. Air Berteknologi yang mengandungi NANO yang kaya dengan oksigen dimana ia adalah dalam butiran molekul air yang saaangat halus. Bila air banyak oksigen, kita minum pun, tenaga akan bertambah. Badan kita juga perlukan air yg bersifat alkali.

Kalau kita buat air penawar, selalunya kita guna air mineral iaitu Air yg belum dimasak. Kalau dulu CS pernah pergi Perubatan Syifa’ kat Datuk Harun Din, pusat tu pun galakkan kita guna air mineral.. kurang pasti kenapa.

Sukeeeenya dapat Bio Aura ni… senyum di ukir (poyo je aku ni)

June 19, 2010 - Posted by | Diari Hati Cik Sembang, Sembang Sosial | , ,

Sorry, the comment form is closed at this time.

%d bloggers like this: