Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Rebutlah Pahala Ramadhan Ini

Photobucket

Dah ready ke nak puasa ? Dah lah tu kot..

CS dah ready insyaAllah dari segi fizikal dan mental.. Azam tahun ni.. nak buat lagi Puasa Sunat 6…

Selalunya CS bersedia jangan ambik makanan banyak seperti biasa..
Banyakkan mengaji .. kalau tak sempat pun sekurang2nya surah2 pendek pun dah memadai..

Seingat CS, kalau kita baca 10 potong ayat Al-Quran setiap hari, insyaAllah Allah takkan akan lupa pada kita.. tak kan TAK NAK ..kot..

Jom tanamkan azam .. kalau tahun lepas kurang terawih, tahun ni tambhakan lagi

Kalau tahun lepas tak bertadarus, tahun ni mula lah.. pahalanya tak terhingga .. sesungguhnya kita tak tahu berapa BANYAK DOSA yang kita dah lakukan.. Justeru itu rebutlah Ramadhan tahun ni ..

Jumpa lagi ye..

August 1, 2010 - Posted by | Muslimah & Aku, tadarrus quran | ,

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: