Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Giveaway Spesel Untuk Mak2 Yang Rajin Masak

>Photobucket

Macam tau2 je..baru je menyebut kat hubby..
” Bang, zedah nak beli apron laa.. apron ni dah buruk”

“Belilah”

“Tau la tapi tak keluar rumah pun”

“Laaa zedahkan blogger, belilah online”

hiks malu pulak ngan husband..

cuba google.. terjumpa pulak Blog Kelly ni.. rasa dulu mcm dah follow..
so Mdm Kelly dengan rasa rendah diri saya ingin join Giveaway ni..
I dont want to wish me luck, but I wish me Best Of Luck.. ceh ceh

August 16, 2010 - Posted by | Giveaway | ,

7 Comments »

  1. wah.. best la kak contest ni.. nak join jugak..

    gud luck kak😉

    Comment by alcyia | August 17, 2010 | Reply

    • @alcyia: jom ramai2

      Comment by CikSembang | August 18, 2010 | Reply

  2. haha.. patut lah kaum lelaki tak berapa nak bising binik2 dia berblogging.. rupanya dorang pun dpt tempias dlm senyap kan..

    Comment by suraya | August 17, 2010 | Reply

    • @suraya: bukan tempias lagi dah Su..haha

      Comment by CikSembang | August 18, 2010 | Reply

  3. haha.. patut lah kaum lelaki tak berapa nak bising binik2 dia berblogging.. rupanya dorang pun dpt tempias dlm senyap kan..

    Comment by suraya | August 17, 2010 | Reply

    • @suraya: bukan tempias lagi dah Su..haha

      Comment by CikSembang | August 18, 2010 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: