Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Susah ke Latih Anak Berpuasa

Tahun ni CS nak mula ajar anak berpuasa… sebelum ni ajar anak2 lelaki tak banyak problem.. tapi tahun ni nak mula ajar Husna agak tertekan jugak.. tak berenti2 merengek-rengek..papa memang tak tahan nak marah..

Kerja CS hari2 kena cari jalan nak pujuk..hari ni pujuk pergi Bazar Ramadhan, esok pujuk beli karipap sedap.. hari2 kena ada idea baru.. dalam hati ni kesian jugak ..

Nak sahur punyala serik.. kena dukung dari bilik atas smpi dapur.. pastu tak selera makan.. perghhh mencabar iman ku..

Mak, camane mak latih CS dulu..? kesian kat mak.. sayu je rasa mak dah tak ada lagi!

August 16, 2010 - Posted by | Diari Hati Cik Sembang, Muslimah & Aku

4 Comments »

  1. Sama, kami juga membujuk anak kami untuk berpuasa. Alhamdulillah sampai saat ini, anak kami terus berpuasa.

    Comment by Setyo Budianto | August 26, 2010 | Reply

    • bagus lah anak kamu…anak saya udah 2 hari terbuka puasa nya

      Comment by Anonymous | August 26, 2010 | Reply

  2. Sama, kami juga membujuk anak kami untuk berpuasa. Alhamdulillah sampai saat ini, anak kami terus berpuasa.

    Comment by Setyo Budianto | August 26, 2010 | Reply

    • bagus lah anak kamu…anak saya udah 2 hari terbuka puasa nya

      Comment by Anonymous | August 26, 2010 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: