Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bawang Putih Bawang Merah

Photobucket

Salam Ramadhan kawan2, adik2 dan kenalan2,

Tergamak En Abe beli bawang sebuntil macam ni di bulan puasa ni..

Apa kah ini?

Sahih lah En Abe nak CS masak ari2 tak nak beli langsung.. takkan CS nak sedekah bawang lak utk jiran2 betul tak?.. Sabar je lah

Walaumacam mana pun nak cerita kelebihan bawang ni..
Bawang ni ada mineral seperti minyak dan sulfur yang membantu untuk memecahkan lemak dan meningkatkan metabolisme badan.

August 22, 2010 - Posted by | Petua & Tips, Sembang Sosial |

8 Comments »

  1. punyalah I ketawa tengok bekalan bawang you for this Ramadhan.

    Comment by Nurain | August 23, 2010 | Reply

    • hahaha mmg Ain.. tergamak sungguh dia..

      Comment by Anonymous | August 23, 2010 | Reply

      • @ciksembang: Sebenarnya xde la banyak sangat,nampak dlm foto memangla bosa….2kg je tu…stok utk sebulan..he he

        Comment by hanafi | August 26, 2010

      • tak banyak kata tu?.. dah dekat sebulan suku pun tak abis..apa cer?

        Comment by Anonymous | August 26, 2010

  2. punyalah I ketawa tengok bekalan bawang you for this Ramadhan.

    Comment by Nurain | August 23, 2010 | Reply

    • hahaha mmg Ain.. tergamak sungguh dia..

      Comment by Anonymous | August 23, 2010 | Reply

      • @ciksembang: Sebenarnya xde la banyak sangat,nampak dlm foto memangla bosa….2kg je tu…stok utk sebulan..he he

        Comment by hanafi | August 26, 2010

      • tak banyak kata tu?.. dah dekat sebulan suku pun tak abis..apa cer?

        Comment by Anonymous | August 26, 2010


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: