Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Seronok berbuka dengan anak yatim

Photobucket
foto diambil guna kamera Sony Ericsson Satio dgn feature panoramic view

Ahad lepas, kami dapat jemputan dari Rukun Tetangga Taman yg organize utk Majlis Berbuka Puasa dengan anak-anak yatim Tunas Harapan Seri Menanti Kuala Pilah.

Walaupun majlis ini sederhana tapi cukup terkesan di hati CS. Sebelum ni CS hanya join buka dgn anak yatim kat ofis je belum pernah pergi ke pusat jagaan anak-anak yatim.

Kami berbuka dengan nasi beriani dan kuih muih.. Tak lah terlampau berlebihan makanan sebab sponsor pun masih kurang. Di penghujung Majlis, acara menyampaikan duit raya kpd anak2 yatim ni..dari syarikat Zrich, Nescon dan individu.
Sempat jugak CS borak dgn sorang ni..dia yg tegur CS dulu.. dia kata dia anak org susah, mak ayah ada lagi tapi tak mampu tanggung adik beradik..dia dah 8 thn kat situ dari Darjah 4 smpi Form 5.

CS tak mampu nak cakap apa-apa dengar je..jauh kat sudut hati..bertuah nya aku dulu …
Sedar tak sedar, CS jugak anak yatim cuma anak2 ni masih kecik ..

August 31, 2010 - Posted by | Muslimah & Aku |

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: