Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Syawal Yang Indah

Photobucket
depan rumah mak sedara

Tahun ni turn kampong wa .. tetiba je cam garang.. CS mmg garang pun rasa mcm nak telan org je kengkadang..

Dah pakat baik dgn adik badik nak beraya kat umah mak yg dah tak di tunggu 2 tahun. Takut ke? Tak pun sebab ramai.
Hari Kamis lagi weol dah berkumpul.. menu utk mlm raya ..lemang beli kat Sri Kendong, rendang dah siap buat dari Seremban, nasi impit direbus kat Shah Alam..

Malam tu, solat maghrib berjemaah seperti biasa dan lepas tu takbir ramai2.. lepas sorang2.. ada yg suara serak, ada yg silap2, ada yg perfect pastu ada yg takut nk baca.
Photobucket

Pagi raya sebelum solat kami tahlil ringkas di pusara mak abah

Photobucket
Thanks Ikram kerana hadiahkan uwan n atok ibu Al-Quran

September 15, 2010 - Posted by | Diari Hati Cik Sembang |

8 Comments »

  1. Taqaballaallah Mina Wa minkum, Siyamana wa siyamakum, Taqaball Ya Karim, Minal Aidzin wal Faidzin, mohon maaf lahir dan batin

    Comment by Setyo Budianto | September 15, 2010 | Reply

    • sama juga dari saya.. maaf zahir dan batin.

      Comment by Anonymous | September 15, 2010 | Reply

  2. Taqaballaallah Mina Wa minkum, Siyamana wa siyamakum, Taqaball Ya Karim, Minal Aidzin wal Faidzin, mohon maaf lahir dan batin

    Comment by Setyo Budianto | September 15, 2010 | Reply

    • sama juga dari saya.. maaf zahir dan batin.

      Comment by Anonymous | September 15, 2010 | Reply

  3. rayaaa tahun nie mmg best

    Comment by Farhan Hanafi | September 19, 2010 | Reply

  4. rayaaa tahun nie mmg best

    Comment by Farhan Hanafi | September 19, 2010 | Reply

  5. gambar rumah mak sedara tu kat mana? ada salah sorang dalam gambar tu aku kenal la, klu tak silap

    Comment by rosidah | September 20, 2010 | Reply

  6. gambar rumah mak sedara tu kat mana? ada salah sorang dalam gambar tu aku kenal la, klu tak silap

    Comment by rosidah | September 20, 2010 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: