Ciksembang's Blog

Just another WordPress.com weblog

Denyut Kasih Medik

Photobucket
tak menyesal baca buku ni..banyaaaaaaaaaaaaaakkkkk ilmu dalam buku ni.. Congrats CS you have read this
book

Salam ceria !

CS dah khatam buku cerita ni..
Ditulis oleh seorang Doktor .. CS boleh feel yg this book is based on real experience

Bagus betul buku ni. Cerita pasal seorang doktor yang amat perihatin dengan hukum hakam agama dalam menjalankan tugas sebagai seorang Doktor Muslim..
Kalau dulu, CS tak terpikir pun macam mana doktor2 yg tgh operate orang nak solat tapi dalam buku ni Doktor Farhan (eh cam nama anak den lak) ajak kawan2 nya untuk solat jamak sebelum buat operation.

Harap uols tau.. solat jamak ni bukan untuk musafir shj tau !.. Dibolehkan untuk menjamakkan/menghimpunkan solat kalau khuatir kita tidak dpt tunaikan solat disebabkan perkara tertentu cth profesion seorang doktor ni. Jgn konpius dengan Qasar yg hanya untuk musafir

Hmmm Doktor Farhan ni juga menulis dia belum pernah tengok bakal tunang sehingga dekat nak kahwin..sehingga dia percaya dari cakap temannya yg tunangnya tua dari dia.. bila nak akad nikah baru dia tau yg tunangnya muda 2 tahun dari dia.. baiknya orang ni.. ada lagi ke macam ni.. sungguh TAHNIAH nak diucapkan..

Harap anak CS boleh buat macam tu nanti sebab mama tak dapat buat dulu….

October 3, 2010 - Posted by | Artikel & Motivasi | , ,

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: